Zobrazeno 1 - 10
of 3 693
pro vyhledávání: '"News Credibility"'
Autor:
Ramezani, Majid, Mohammadshahi, Hamed, Daliry, Mahshid, Rahmani, Soroor, Asghari, Amir-Hosein
Publikováno v:
2024 20th CSI International Symposium on Artificial Intelligence and Signal Processing (AISP) (2024) page 89
In the era of information proliferation, discerning the credibility of news content poses an ever-growing challenge. This paper introduces RELIANCE, a pioneering ensemble learning system designed for robust information and fake news credibility evalu
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2401.10940
Autor:
Chen, Jiyin1 (AUTHOR), Song, Chunni1 (AUTHOR) songchunni429@163.com, Xiao, Meiye1 (AUTHOR), Nie, Hanlin2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Broadcasting & Electronic Media. Jul2024, Vol. 68 Issue 3, p422-444. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journalism and Media, Vol 5, Iss 1, Pp 65-77 (2024)
Regional and local media outlets have much more credibility than news organizations placed at a national level, according to polls. In a context fueled by the spread of disinformation, audiences seem to trust close journalistic sources, while nationa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/21898caaded34b81aa9ee97e6d9ea49f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Novoselova Olga V., Simon Judit, Kemény Ildikó, Zhu Kai, Csobán Katalin, Balogh Andrej, Dávid Lóránt Dénes
Publikováno v:
Management şi Marketing, Vol 18, Iss 2, Pp 145-171 (2023)
The stronger capacity of falsehood to diffuse in comparison with the truth pushes researchers to identify fake news effects on the formation of country brand equity due to the distant and intangible nature of this notion. To explore this exposure, va
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e4859f39d0e460fa913872e0c62048f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Behavioral Finance. Apr-Jun2023, Vol. 24 Issue 2, p238-257. 20p.