Zobrazeno 1 - 10
of 159
pro vyhledávání: '"Newby, Katie"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Farič, Nuša, Smith, Lee, Hon, Adrian, Potts, Henry W W, Newby, Katie, Steptoe, Andrew, Fisher, Abi
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 23, Iss 2, p e18161 (2021)
BackgroundEarly adolescence (13-17 years) is a critical developmental stage for physical activity promotion. Virtual reality (VR) exergaming is a promising intervention strategy to engage adolescents in physical activity. ObjectiveThe vEngage projec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c62b744d479d46489c2c55802b9db7f3
Autor:
Logie, Carmen, Okumu, Moses, Hakiza, Robert, Kibuuka Musoke, Daniel, Berry, Isha, Mwima, Simon, Kyambadde, Peter, Kiera, Uwase Mimy, Loutet, Miranda, Neema, Stella, Newby, Katie, McNamee, Clara, Baral, Stefan D, Lester, Richard, Musinguzi, Joshua, Mbuagbaw, Lawrence
Publikováno v:
JMIR Research Protocols, Vol 10, Iss 2, p e26192 (2021)
BackgroundHIV is the leading cause of mortality among youth in sub-Saharan Africa. Uganda hosts over 1.43 million refugees, and more than 83,000 live in Kampala, largely in informal settlements. There is limited information about HIV testing uptake a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4fc3fddb451a4d0e95315024df7f29e3
Autor:
Newby, Katie V., Brown, Katherine E., Bayley, Julie, Kehal, Isher, Caley, Mike, Danahay, Amy, Hunt, Jonny, Critchley, George
Publikováno v:
Health Promotion Practice, 2017 May 01. 18(3), 391-399.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26746882
Publikováno v:
Illness, Crisis & Loss; Jan2024, Vol. 32 Issue 1, p3-20, 18p
Autor:
Faric, Nuša, Yorke, Eleanor, Varnes, Laura, Newby, Katie, Potts, Henry WW, Smith, Lee, Hon, Adrian, Steptoe, Andrew, Fisher, Abigail
Publikováno v:
JMIR Serious Games, Vol 7, Iss 3, p e15657 (2019)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6a6dbfdde1c44db90c0f78a1953c755
Graded tasks is an under researched behaviour change technique. This study aims to investigate in what ways people already use graded tasks as a technique for physical activity, beyond the context of research studies. It will consider for what purpos
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::57610a2c3d298686e34a60642bb2ebdf
Autor:
Newby, Katie1 (AUTHOR) k.newby@coventry.ac.uk, Teah, Grace1 (AUTHOR), Cooke, Richard2 (AUTHOR), Li, Xinru3 (AUTHOR), Brown, Katherine1 (AUTHOR), Salisbury-Finch, Bradley1 (AUTHOR), Kwah, Kayleigh1 (AUTHOR), Bartle, Naomi1 (AUTHOR), Curtis, Kristina1 (AUTHOR), Fulton, Emmie1 (AUTHOR), Parsons, Joanne1 (AUTHOR), Dusseldorp, Elise3 (AUTHOR), Williams, Stefanie L.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Health Psychology Review. Mar2021, Vol. 15 Issue 1, p140-158. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.