Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Newbold, Joseph"'
Autor:
Bowman, Robert, Cooney, Orla, Newbold, Joseph W., Thieme, Anja, Clark, Leigh, Doherty, Gavin, Cowan, Benjamin
Publikováno v:
In International Journal of Human - Computer Studies April 2024 184
Autor:
Olugbade, Temitayo A., Newbold, Joseph, Johnson, Rose, Volta, Erica, Alborno, Paolo, Niewiadomski, Radoslaw, Dillon, Max, Volpe, Gualtiero, Bianchi-Berthouze, Nadia
For technology (like serious games) that aims to deliver interactive learning, it is important to address relevant mental experiences such as reflective thinking during problem solving. To facilitate research in this direction, we present the weDraw-
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1812.07941
Autor:
Newbold, Joseph W.1,2 (AUTHOR) joseph.newbold@northumbria.ac.uk, Rudnicka, Anna2,3 (AUTHOR), Cook, David4 (AUTHOR), Cecchinato, Marta E.1,5 (AUTHOR), Gould, Sandy J.J.6 (AUTHOR), Cox, Anna L.2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Human-Computer Interaction. 2022, Vol. 37 Issue 6, p508-531. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Antolin, Patrick, Boehringer, Jorge, Pietruszewski, Marcin, Bowers, John, Hogg, Bennett, Newbold, Joseph, Sharma, Gerriet, Vickers, Paul, Shaw, Tim
Publikováno v:
The 26th International Conference on Auditory Display (ICAD 2021)
For solar physicists, perceptualization of data is of vital interest; in current practice, this is almost exclusively approached by visual means. Project Radical (a sonification research initiative between Northumbria and Newcastle Universities) is b
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::6f82794bbfde45075e446426546d9afc
https://nrl.northumbria.ac.uk/id/eprint/50161/1/ICAD_2021_63.pdf
https://nrl.northumbria.ac.uk/id/eprint/50161/1/ICAD_2021_63.pdf
Publikováno v:
New Future of Work
The COVID-19 pandemic means governments have advised citizens to engage in “social distancing” measures, which include working from home. Many people have had to learn how to work from home and develop effective strategies in a very short period.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::84e40ee5d7ac46018bf5789452f0d864
https://nrl.northumbria.ac.uk/id/eprint/45905/1/NFW-Rudnicka-et-al.pdf
https://nrl.northumbria.ac.uk/id/eprint/45905/1/NFW-Rudnicka-et-al.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Olugbade, Temitayo, Newbold, Joseph, Johnson, Rose, Volta, Erica, Alborno, Paolo, Volpe, Gualtiero, Bianchi-Berthouze, Nadia
A poster abstract for the Consortium of European Research on Emotion (CERE) 2018.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bf4e1088f15c99117bee5449b766cf77