Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"New supports"'
Autor:
Claudemir Belintane
Publikováno v:
Educação e Pesquisa, Vol 36, Iss 3, Pp 685-703 (2010)
Apresenta-se o relato de uma pesquisa, na área de ensino da leitura e da escrita, realizada em duas séries de primeiros anos do ensino fundamental, em uma escola pública da cidade de São Paulo. A partir de diagnósticos baseados na cultura oral d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c74b887fcfb4cbeb4785ae3da583199
Autor:
Sonia A. Bocanegra, S.R. de Miguel, Adriana Daniela Ballarini, Patricia Daniela Zgolicz, Osvaldo A. Scelza
Publikováno v:
Catalysis Today. 143:334-340
A study about the performance of Pt(0.3 wt%)Sn(0.3 wt%) catalysts supported on different materials in n-butane dehydrogenation is reported in this paper. The materials used as supports were γ-Al2O3, ZnAl2O4 spinel, MgAl2O4 spinel and spheres of α-A
Autor:
Claudemir Belintane
Publikováno v:
Educação e Pesquisa, Volume: 36, Issue: 3, Pages: 685-703, Published: DEC 2010
Educação e Pesquisa v.36 n.3 2010
Educação e Pesquisa
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
Educação e Pesquisa v.36 n.3 2010
Educação e Pesquisa
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
Apresenta-se o relato de uma pesquisa, na área de ensino da leitura e da escrita, realizada em duas séries de primeiros anos do ensino fundamental, em uma escola pública da cidade de São Paulo. A partir de diagnósticos baseados na cultura oral d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::264ae43e88fe3b3cfe9dfbb723367db9
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1517-97022010000300003&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1517-97022010000300003&lng=en&tlng=en
Autor:
Sevilla Mompó, Manuela
Publikováno v:
Revista General de Información y Documentación; Vol. 17 Núm. 2 (2007); 95-102
Revista General de Información y Documentación; Vol. 17 No. 2 (2007); 95-102
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
Revista General de Información y Documentación; Vol 17 No 2 (2007); 95-102
Revista General de Información y Documentación; Vol. 17 No. 2 (2007); 95-102
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
Revista General de Información y Documentación; Vol 17 No 2 (2007); 95-102
Throughout the last years we have witnessed a debate about new model of public library our society requires. The current public library is not considered as an institution of a purely cultural character, but one that must favour its revitalizing char
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a4b481cfa0d04274c33cd9de31c46192
https://revistas.ucm.es/index.php/RGID/article/view/RGID0707220095A
https://revistas.ucm.es/index.php/RGID/article/view/RGID0707220095A
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
The wall paintings in the vault of the central aisle of the Santos Juanes church of Valencia were removed in the sixties by the strappo method and remounted in a new plywood frame. This paper presents the research work carried out as far as the diffe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d7e47ece82f85925d0e5465e1a1dd9a9
http://hdl.handle.net/10251/32359
http://hdl.handle.net/10251/32359
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.