Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Neville, Michael W."'
Autor:
Miller, Monica L. a, *, Boyer, Casey b, Emerson, Mitchell R. c, Neville, Michael W. d, Skoy, Elizabeth T. e, Vogt, Eleanor M. f, Volino, Lucio g, Worrall, Cathy L. h, Zitko, Kimberly L. i, Ross, Libby J. j
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 September 2018 82(7)
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 25 September 2016 80(7)
Autor:
Neville, Michael W a, *, Palmer, Russ a, Elder, Deborah a, Fulford, Michael a, Morris, Steve b, Sappington, Kellie b
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 25 August 2015 79(6)
Autor:
Neville, Michael W. *
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 12 March 2014 78(2)
Autor:
DiVall, Margarita V. *, Hayney, Mary S, Marsh, Wallace, Neville, Michael W., O’Barr, Stephen, Sheets, Erin D., Calhoun, Larry D.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 13 May 2013 77(4)
Autor:
DiVall, Margarita V., Hayney, Mary S., Marsh, Wallace, Neville, Michael W., O'Barr, Stephen, Sheets, Erin D., Calhoun, Larry D.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Objectives. To gather and evaluate the perceptions of students, faculty members, and administrators regarding the frequency and appropriateness of classroom technology use. Methods. Third-year pharmacy students and faculty members at 6 colleges and s
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/14389
Autor:
DiVall, Margarita V., Hayney, Mary S., Marsh, Wallace, Neville, Michael W., O'Barr, Stephen, Sheets, Erin D., Calhoun, Larry D.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Objectives. To gather and evaluate the perceptions of students, faculty members, and administrators regarding the frequency and appropriateness of classroom technology use. Methods. Third-year pharmacy students and faculty members at 6 colleges and s
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/14920
Autor:
Neville, Michael W.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 12 September 2013 77(7)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.