Zobrazeno 1 - 10
of 117
pro vyhledávání: '"Nevgi, Anne"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences July 2022 97
Autor:
Sandström, Niclas, Nevgi, Anne
Publikováno v:
Journal of Corporate Real Estate, 2019, Vol. 22, Issue 1, pp. 1-20.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCRE-01-2019-0003
Publikováno v:
Higher Education, 2018 Jan 01. 75(1), 1-18.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26448989
Autor:
Graf Roberta, Sandström Niclas, Nevgi Anne, Balkenende Ruud, Danese Pamela, Grönman Kaisa, Holopainen Jani, Luukkonen Matti, Nuorttila-Jokinen Jutta, Olsen Stig I.
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 349, p 12003 (2022)
The integration of circular economy-based life cycle management (LCM) into product design and optimisation is essential for the transformation towards a circular economy (CE). However, companies often lack the expertise to adapt life-cycle design (LC
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f42b4ca1dee04ff4aaa0a66cb6d68631
Autor:
Nevgi, Anne, Löfström, Erika
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation September 2015 46:53-60
An identified need to promote hybrid practices in education puts pressure on transforming university learning environments. Current teaching and learning models and approaches include e.g. hybrid and blended learning, flexible scheduling, and attenda
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1593::309d6f54115493f91c539290da9080a2
http://hdl.handle.net/10138/350474
http://hdl.handle.net/10138/350474
Research studies and active learning promoting professional competences in Finnish teacher education
Autor:
Niemi, Hannele, Nevgi, Anne
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education October 2014 43:131-142
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.