Zobrazeno 1 - 10
of 87
pro vyhledávání: '"Neusypin, K.A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aleksandrov, A.A., Kapyrin, P.A., Meshkov, N.A., Neusypin, K.A., Popovich , A.E., Proletarsky, A.V.
The prospects of using gamification technologies in the system of higher technical education are discussed. Summarizes the experience of implementation in the Engineering scientific-educational center «Avionics» Bauman MSTU concept of innovative de
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::dacff1bd9d9bc43258af7e1959cd25f1
The prospects of using gamification technologies in advanced higher technical education are discussed. It is argued that one of the conditions of high performance of project training using gamification is a team approach. The expediency of using meth
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::248cdf8b4e377fa9fbf71b8b5c250164
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
7th IEEE Int. Conference on Internet Technologies and Applications ITA-17, Wrexham, UK
This paper is concerned with the problem of development and analysis of numerical criteria for the degree of observability in nonlinear systems. The disadvantages of existing criteria of observability and controllability were introduced. A numerical
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::f73d8defc86737a7a020381c9c7f225f
https://glyndwr.repository.guildhe.ac.uk/id/eprint/17363/1/GURO_364_3000-1570338494.pdf
https://glyndwr.repository.guildhe.ac.uk/id/eprint/17363/1/GURO_364_3000-1570338494.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.