Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Neurophysiological responses"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
IntroductionAttachment styles are crucial in human relationships and have been explored through neurophysiological responses and EEG data analysis. This study investigates the potential of EEG data in predicting and differentiating secure and insecur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d87bd6a859944948cac6dbb0b10ffb7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fabian Herold, Notger G. Müller, Bernhard Grässler, Irina Böckelmann, Sabine Darius, Anita Hökelmann, Milos Dordevic, Tariq Ali Gujar
Publikováno v:
BMJ Open, Vol 11, Iss 5 (2021)
BMJ Open
BMJ open 11(5), e046879-(2021). doi:10.1136/bmjopen-2020-046879
BMJ Open
BMJ open 11(5), e046879-(2021). doi:10.1136/bmjopen-2020-046879
IntroductionThe diagnosis of mild cognitive impairment (MCI), that is, the transitory phase between normal age-related cognitive decline and dementia, remains a challenging task. It was observed that a multimodal approach (simultaneous analysis of se
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::216e3f792ff54c8a8eaa8d62bce6259c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
[EN] Mounting evidence indicates that the colour hue of classroom walls influences student performance. However, the effect of this design parameter has not hitherto been simultaneously assessed for two key cognitive learning functions of attention a
Autor:
Duffy, Maureen, author, Sperry, Len, author
Publikováno v:
Mobbing : Causes, Consequences, and Solutions, 2012, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780195380019.003.0009