Zobrazeno 1 - 10
of 990
pro vyhledávání: '"Neurodivergent students"'
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 11, Iss 1, Pp 1-35 (2024)
Abstract Background Although group work is increasingly used in STEM courses and may lead to improved academic outcomes, there is evidence that some implementations of group work may lead to unintended barriers for certain students’ learning. Despi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8bb59fc36424a43a8e9f1ca2f0ced30
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ubaque-Casallas, Diego F.
Publikováno v:
International Journal of Instruction; Oct2024, Vol. 17 Issue 4, p255-268, 14p
Neurodiversity is an umbrella term that describes variation in brain function among individuals, including conditions such as Attention deficit hyperactivity disorder (ADHD), or dyslexia. Neurodiversity is common in the general population, with an es
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.07643
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In The International Journal of Management Education March 2024 22(1)