Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Nesmith, Jessica E."'
Publikováno v:
Biomedical Engineering Education; July 2023, Vol. 3 Issue: 2 p209-216, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Adeyemo, Adebowale A., Zaghloul, Norann A., Chen, Guanjie, Doumatey, Ayo P., Leitch, Carmen C., Hostelley, Timothy L., Nesmith, Jessica E., Zhou, Jie, Bentley, Amy R., Shriner, Daniel, Fasanmade, Olufemi, Okafor, Godfrey, Eghan, Benjamin, Agyenim-Boateng, Kofi, Chandrasekharappa, Settara, Adeleye, Jokotade, Balogun, William, Owusu, Samuel, Amoah, Albert, Acheampong, Joseph, Johnson, Thomas, Oli, Johnnie, Adebamowo, Clement, Collins, Francis, Dunston, Georgia, Rotimi, Charles N., Chen, Ji, Sun, Meng, Pirie, Fraser, Carstensen, Tommy, Pomilla, Cristina, Young, Elizabeth H., Sandhu, Manjinder, Morris, Andrew P., Barroso, Inês, McCarthy, Mark I., Mahajan, Anubha, Wheeler, Eleanor, Motala, Ayesha A.
Genome analysis of diverse human populations has contributed to the identification of novel genomic loci for diseases of major clinical and public health impact. Here, we report a genome-wide analysis of type 2 diabetes (T2D) in sub-Saharan Africans,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7075fd67425695a9b1e90886e764b682
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Biomedical Engineering Education; July 2021, Vol. 1 Issue: 2 p317-324, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.