Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"Nese, Joseph F. T."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nese, Rhonda N. T.1 (AUTHOR), Nese, Joseph F. T.1 (AUTHOR), McCroskey, Connor2 (AUTHOR), Meng, Paul3 (AUTHOR), Triplett, Danielle1 (AUTHOR), Bastable, Eoin1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Preventing School Failure. 2021, Vol. 65 Issue 4, p301-311. 11p. 1 Black and White Photograph, 1 Diagram, 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, sj-pdf-1-epm-10.1177_00131644221148122 for Equating Oral Reading Fluency Scores: A Model-Based Approach by Yusuf Kara, Akihito Kamata, Xin Qiao, Cornelis J. Potgieter and Joseph F. T. Nese in Educational and Psychological Measu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d746b05fd105cfb135c6257756c02e4e
Autor:
Pimentel-Mannan, Irin A.1 (AUTHOR) imannan@uoregon.edu, Nese, Joseph F. T.1 (AUTHOR), Newson, Alex1 (AUTHOR), Kjellstrand, Jean1 (AUTHOR), Nese, Rhonda N. T.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Preventing School Failure. Aug2023, p1-12. 12p. 3 Illustrations, 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Elementary School Journal, 2011 Jun . 111(4), 608-624.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1086/659034
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Learning Disabilities Research & Practice (Wiley-Blackwell). May2019, Vol. 34 Issue 2, p97-109. 13p. 2 Charts, 5 Graphs.
Autor:
Furjanic, David, Mannan, Irin, Hamilton, Jillian C., Nese, Joseph F. T., Austin, Sean, Izzard, Sara, Nese, Rhonda N. T.
Publikováno v:
Journal of Applied School Psychology; Oct2022, Vol. 38 Issue 4, p352-379, 28p