Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Neroni, Joyce"'
Autor:
Neroni, Joyce, Meijs, Celeste, Gijselaers, Hieronymus J.M., Kirschner, Paul A., de Groot, Renate H.M.
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences July 2019 73:1-7
Autor:
Meijs, Celeste, Neroni, Joyce, Gijselaers, Hieronymus J.M., Leontjevas, Ruslan, Kirschner, Paul A., de Groot, Renate H.M.
Publikováno v:
In The Internet and Higher Education January 2019 40:1-11
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Neroni, Joyce1 joyce.neroni@ou.nl, Gijselaers, Hieronymus J. M.2, Kirschner, Paul A.3, de Groot, Renate H. M.4
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. Sep2015, Vol. 46 Issue 5, p953-960. 8p. 1 Diagram.
Publikováno v:
Gijselaers, J, Meijs, C, Neroni, J, Kirschner, P A & De Groot, R 2017, ' Updating and not shifting predicts learning performance in young and middle-aged adults ', Mind, Brain & Education, vol. 11, no. 4, pp. 190-200 . https://doi.org/10.1111/mbe.12147
Mind, Brain & Education, 11(4), 190-200. Mind, Brain & Education
Mind, Brain & Education, 11(4), 190-200. Mind, Brain & Education
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4a90882c172fa0ee14a9c320f44507c5
https://research.ou.nl/en/publications/73445967-ad8b-4891-8820-0b965fc70036
https://research.ou.nl/en/publications/73445967-ad8b-4891-8820-0b965fc70036
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Onderwijs Research Dagen 2015
Neroni, J, Kirschner, P A, Meijs, C & De Groot, R 2015, ' Doeloriëntatie en studiesucces in het volwassen afstandsonderwijs ', Onderwijs Research Dagen 2015, Leiden, Netherlands, 17/06/15-19/06/15 .
Neroni, J, Kirschner, P A, Meijs, C & De Groot, R 2015, ' Doeloriëntatie en studiesucces in het volwassen afstandsonderwijs ', Onderwijs Research Dagen 2015, Leiden, Netherlands, 17/06/15-19/06/15 .
Uit onderzoek bij kinderen, adolescenten en studenten in traditioneel onderwijs blijkt doeloriëntatie een goede voorspeller van studiesucces. Bij volwassen studenten, en specifiek in het afstandsonderwijs, is hier echter nauwelijks onderzoek naar ge
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6e89966fdff3a8cdafee82ba20061ae5
https://research.ou.nl/en/publications/196aea57-203a-449e-a3da-3ef4faf16e9d
https://research.ou.nl/en/publications/196aea57-203a-449e-a3da-3ef4faf16e9d
Publikováno v:
Neroni, J, De Groot, R & Kirschner, P A 2013, ' Adult Learning Open University Determinants study : Psychological determinants of study success ', Paper presented at 15th Biennial Conference EARLI 2013, Munich, Germany, 27/08/13-31/08/13 .
As our current knowledge society is changing very rapidly, aging of knowledge and skills is going faster. To keep up with these developments, it is important being able to learn on a higher age. Factors playing a significant role in being a successfu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4301::913108a1e02601290b4ed331dd599566