Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Nepi, L."'
Publikováno v:
ISPRS Annals of Photogrammetry, Remote Sensing & Spatial Information Sciences; 2023, Vol. 10 Issue 1/W1, p1089-1096, 8p
Autor:
Fons-Martínez, J., Rigual, F. C., Díez-Domingo, J., Nepi, L., Persampieri, L., CRISTINA FERRER-ALBERO
Publikováno v:
BioLaw Journal-Rivista di BioDiritto
Scopus-Elsevier
BIOLAW JOURNAL-RIVISTA DI BIODIRITTO
r-FISABIO: Repositorio Institucional de Producción Científica
Fundación para el Fomento de la Investigación Sanitaria y Biomédica de la Comunitat Valenciana (FISABIO)
r-FISABIO. Repositorio Institucional de Producción Científica
instname
Scopus-Elsevier
BIOLAW JOURNAL-RIVISTA DI BIODIRITTO
r-FISABIO: Repositorio Institucional de Producción Científica
Fundación para el Fomento de la Investigación Sanitaria y Biomédica de la Comunitat Valenciana (FISABIO)
r-FISABIO. Repositorio Institucional de Producción Científica
instname
From an ethical and legal point of view, the assent of the minor to participate in a medical study is a subject of great importance. There is still a debate about the requirements to consider this assent valid and binding. This review analyses and co
Publikováno v:
British Journal of Special Education. Sep2015, Vol. 42 Issue 3, p319-337. 19p. 3 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ricerche di Pedagogia e Didattica, Vol 16, Iss 1, Pp 229-240 (2021)
The Logical Intelligence Enhancement Program (LIEP) is a program specifically addressed to students aging from 6 to 12. It consists of a series of exercises of different types (verbal inferences, understanding of graphs and tables, series of digits,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0c8710ef5ef1040f29231648e3547928
http://hdl.handle.net/10447/544639
http://hdl.handle.net/10447/544639