Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Nenadal, Lindsey"'
Autor:
Nenadal, Lindsey, Mistry, Rashmita S.
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q1 2018 42:44-54
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nenadal, Lindsey
Publikováno v:
Nenadal, Lindsey. (2018). Unexamined Beliefs: Understanding Teachers’ Reasoning about Poverty. UCLA: Education 0249. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/2nj116nf
Teachers’ racial, ethnic, and gender biases have been shown to impact their classroom practices and expectations of students, but little research has examined how teachers’ poverty-related biases affect their students’ educational experiences.
Autor:
Mistry, Rashmita S.1 mistry@gseis.ucla.edu, Nenadal, Lindsey1, Griffin, Katherine M.1, Zimmerman, Frederick J.1, Cochran, Hasmik Avetisian1, Thomas, Carla‐Anne1, Wilson, Christopher1
Publikováno v:
Journal of Social Issues. Dec2016, Vol. 72 Issue 4, p760-788. 29p. 2 Color Photographs, 4 Charts.
Autor:
Mistry, Rashmita S. *, White, Elizabeth S., Chow, Kirby A., Griffin, Katherine M., Nenadal, Lindsey *
Publikováno v:
In Advances in Child Development and Behavior 2016 50:209-236
Autor:
Nenadal, Lindsey
Publikováno v:
Nenadal, Lindsey. (2015). Young Children's Reasoning about Children and Families Living in Poverty. UCLA: Education 0249. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/1g0985st
In a time when millions of children and families are living in poverty, it is vital to understand individuals’ causal attributions for poverty and desires to offer assistance to those in need. Research has focused on adults’ reasoning about pover
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::f415eb228320b5c4c452f160df041d0c
http://n2t.net/ark:/13030/m55t5tcz
http://n2t.net/ark:/13030/m55t5tcz
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.