Zobrazeno 1 - 10
of 1 934
pro vyhledávání: '"Nemcová, P"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Irena Bilińska
Publikováno v:
Slovenska Literatura, Vol 52, Iss 6, Pp 472-474 (2005)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b799b9b618146619585df8d0c180a7c
Autor:
Pintarić, Ana
Publikováno v:
Life & School: a Magazine for the Theory and Practice of Education / Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja; 2007, Issue 18, p30-47, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sanna Koskinen, Anna Brugnolli, Pilar Fuster-Linares, Susan Hourican, Natalja Istomina, Helena Leino-Kilpi, Eliisa Löyttyniemi, Jana Nemcová, Gabriele Meyer, Célia Simão De Oliveira, Alvisa Palese, Marília Rua, Leena Salminen, Herdís Sveinsdóttir, Laura Visiers-Jiménez, Renáta Zeleníková, Satu Kajander-Unkuri, on behalf of the ProCompNurse Consortium and the COMPEUnurse Consortium
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 22, Iss 1, Pp 1-10 (2023)
Abstract Background Job satisfaction is a key factor for the successful transition of newly graduated nurses (NGNs) and for retaining NGNs in their workplaces. However, there is limited evidence of the relationship between satisfaction regarding the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df055fc1300f414a94b7c724e8d7500a