Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Nelson, Leslie R."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Social & Personal Relationships; Dec2023, Vol. 40 Issue 12, p4314-4334, 21p
Autor:
Hutchins, Darvelle, Nelson, Leslie R.
Publikováno v:
Journal of Family Communication; Jul-Dec2023, Vol. 23 Issue 3/4, p179-187, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nelson, Leslie R.
"The purpose of this study is to investigate paired groups of Latin-American and Anglo-American children in one community who have attended the public schools approximately the same number of years, to discover difference, if any, in achievement when
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc663662/
Autor:
Colaner, Colleen Warner, Bish, Alyssa L., Butauski, Maria, Hays, Alexie, Horstman, Haley Kranstuber, Nelson, Leslie R.
Supplemental material, sj-docx-1-crx-10.1177_0093650221998474 for Communication Privacy Management in Open Adoption Relationships: Negotiating Co-ownership across In-person and Mediated Communication by Colleen Warner Colaner, Alyssa L. Bish, Maria B
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4c38963cf75d2b0702f22734eda3e1f3
Autor:
Nelson, Leslie R.1 (AUTHOR) lrnelson@calpoly.edu, Thomas, Lindsey J.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Western Journal of Communication. Mar/Apr2022, Vol. 86 Issue 2, p174-193. 20p.
Autor:
Hutchins, Darvelle, Nelson, Leslie R.
Publikováno v:
Journal of Family Communication; Oct-Dec2021, Vol. 21 Issue 4, p322-331, 10p