Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"Nelson, BW"'
Autor:
Carroll, MK, Taylor, K, Subramaniam, HL, Wong, C, Nelson, BW, Plowman, RS, Simard, EP, Short, SA, Nunes, JC
Publikováno v:
In Value in Health June 2024 27(6) Supplement:S302-S302
Introduction: Suicide is a significant public health concern with increasing prevalence. Novel interventions that reduce stigma and increase accessibility, such as mobile health (mHealth) interventions, are urgently needed. Methods: This retrospectiv
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a239b056e42dd7e38a7b66d5cc156f10
https://doi.org/10.31234/osf.io/9xvcp
https://doi.org/10.31234/osf.io/9xvcp
Publikováno v:
Araujo, RF; Nelson, BW; Celes, CHS; & Chambers, JQ. (2017). Regional distribution of large blowdown patches across Amazonia in 2005 caused by a single convective squall line. Geophysical Research Letters, 44(15), 7793-7798. doi: 10.1002/2017GL073564. UC Berkeley: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/2n12k14p
Geophysical Research Letters, vol 44, iss 15
Geophysical Research Letters, vol 44, iss 15
©2017. American Geophysical Union. All Rights Reserved. In mid-January 2005 a convective squall line traversed 4.5 × 106 km2of Amazonia from southwest to northeast. As seen in Landsat images, this atypical convective storm left blowdown imprints wi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7363ecd378948535e4e40284488586b5
http://www.escholarship.org/uc/item/2n12k14p
http://www.escholarship.org/uc/item/2n12k14p
© Springer International Publishing Switzerland 2015.Accurate visualization of high-order meshes and flow fields is a fundamental tool for the verification, validation, analysis and interpretation of high-order flow simulations. Standard visualizati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::340c7b8a09f2a722f2bb2732c0df3ede
http://hdl.handle.net/10044/1/21501
http://hdl.handle.net/10044/1/21501
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.