Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Nekkanti, Akhila"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This study examines the relations between school-level ecosystem indicators for human flourishing and students' overall success and well-being.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::538ba138cad1fb7d4c0fa4ba263ae577
Autor:
Nekkanti, Akhila, Kenner, Brandi
Choice-filled Lives Network (CLN) is in the process of developing an accreditation for schools in Human Flourishing, Language & Literacy, and Democracy. Three pillars are nested within this initiative: Implementation Science, Measurement, and Adult C
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::624a90022353dd97ea48718c5600b0fb
Autor:
Nekkanti, Akhila, Kenner, Brandi
Choice-filled Lives Network (CLN) is in the process of developing an accreditation for schools in Human Flourishing, Language & Literacy, and Democracy. Three pillars are nested within this initiative: Implementation Science, Measurement, and Adult C
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f6d43822ddde1c9c224ed8c2b118bed1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Asian Journal of Medical Sciences; Mar2023, Vol. 14 Issue 3, p3-9, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Couple & Relationship Therapy; 2020, Vol. 19 Issue 4, p322-346, 25p, 1 Diagram, 7 Charts