Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Negative evaluations"'
Publikováno v:
愛知淑徳大学論集. 心理学部篇. 13:81-91
Autor:
Nataliia Kostusiak, Oleksandr Mezhov
Publikováno v:
Психолінгвістика, Vol 24, Iss 2, Pp 97-113 (2018)
The article characterizes structural and derivation features of innovations, which have enriched language system during the beg inning of the XXI century and are presented in Ukrainian media text. It is emphasized on the importance of interaction bet
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e08f9b3aeee424b89934aef835c88ec
Autor:
Honey Grace O. Espinili, Jhona Marie L. De Guzman, Leana Charmaine O. Pera, Jeremich G. Serafica, Noralyn M. Muria
It has been observed that perfectionism has increased over the last three decades; yet, despite its seeming desirability, it may have enormously detrimental effects on one's psycho-social well-being. This research identified and measured the levels o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::58b51bf4038bc89339b54c3895dd88c0
Autor:
KANEDA, Munehisa
Publikováno v:
⼼⾝科学 : 愛知学院⼤学⼼⾝科学研究所紀要. 14(1):1-7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marc-André Reinhard, Kristin Wenzel
Publikováno v:
Social Psychology of Education. 23:721-753
Desirable difficulties like tests were often shown to increase long-term learning. However, due to the complexity and difficulty of such tasks, they are also argued to result in negative consequences like stress, anxiety, pressure, frustration, or ne
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
富山大学人間発達科学部紀要 = Memoirs of the Faculty of Human Development University of Toyama. 10(2):1-10
本研究は,中学生を対象とし,友人関係における評価懸念や友人関係満足度,そして内的適応感の指標である自尊感情として自己価値の随伴性と本来感を取り上げ,学校適応感(学校生