Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Negative Support"'
Autor:
Miyako Kimura
Publikováno v:
BMC Research Notes, Vol 13, Iss 1, Pp 1-6 (2020)
Abstract Objective This study aims to identify the challenging experiences pertaining negative social interactions and the coping behaviors of mothers of children with special needs after two major earthquakes in Japan. A qualitative content analysis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/418a0461fcaa4dfb965dd49127836181
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Family Relations, 1998 Oct 01. 47(4), 379-384.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/585268
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 9 (2018)
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology, 9:1760. Frontiers Media SA
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology, 9:1760. Frontiers Media SA
Research indicates that perceived support availability is beneficial, with support available from the spouse particularly important for well-being. However, actual support mobilization has shown mixed associations with recipient well-being. The prima
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Conflict Resolution in Decision Making ISBN: 9783319572840
COREDEMA@ECAI
Digital.CSIC. Repositorio Institucional del CSIC
instname
COREDEMA@ECAI
Digital.CSIC. Repositorio Institucional del CSIC
instname
Argumentative debates are a powerful tool for resolving conflicts and reaching agreements in open environments such as on-line communities. Here we introduce an argumentation framework to structure argumentative debates. Our framework represents the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::64c5a95de4050d0c03b05fb3c0e1ff2c
http://hdl.handle.net/10261/197898
http://hdl.handle.net/10261/197898
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
和歌山大学教育学部紀要. 教育科学. 61:127-135