Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Nedungadi Sachin"'
Autor:
Nedungadi Sachin, Shenoy Sunaina
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 5, Iss 3, Pp 263-273 (2023)
The purpose of this study was to observe the relationship between students’ cognitive abilities and their performance in organic chemistry. We were interested in measuring whether some cognitive composites were more predictive than others on organi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8605b6c08f0d4c8ca81b47550cc9a52a
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 3, Iss 4, Pp 377-390 (2021)
The fundamental concepts for organic reaction mechanisms inventory (FC-ORMI) is a multiple-choice instrument designed to assess students’ conception of fundamental concepts for understanding organic reaction mechanisms. The concepts were identified
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5d85961b9b94d2a8c18a8df49d0b3ad
Autor:
Nedungadi Sachin, Brown Corina E.
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 3, Iss 1, Pp 9-17 (2020)
The difficulties students face with organic reaction mechanisms have been the subject of much research in chemical education however, no concept inventory has been reported in this area. The development of a concept inventory would be useful for the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b796daf51eb48a791bc6a8a479a5e6b
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 2, Iss 2, Pp 536-545 (2019)
Undergraduate organic chemistry has been found to be historically difficult for students and one area where students struggle is organic reaction mechanisms. The difficulties students face with reaction mechanisms has been a source of interest in che
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ecd2d5c44f074e41af98ebd244822b0d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.