Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Nedeljković, Uroš"'
Publikováno v:
Journal of Graphic Engineering & Design (JGED). Mar2023, Vol. 14 Issue 1, p19-27. 9p.
Publikováno v:
Journal of Graphic Engineering & Design (JGED). 2022, Vol. 13 Issue 3, p51-58. 8p.
Autor:
Nikolić, Jelena, Nedeljković, Uroš
Publikováno v:
Етноантрополошки проблеми / Issues in Ethnology and Anthropology. 10(1):113-133
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=412348
Publikováno v:
Marketing (Beograd. 1991), Vol 44, Iss 3, Pp 247-263 (2013)
The role of imagery in advertising is in shaping consumers' response. They convey certain connotations which could be used to appeal to our innate instincts, the prominent one being our sexual instinct. The purpose of this research is to analyze the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e4e60b0c4ae42648859392023f96860
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Milošević, Rastko1 rastko.m@uns.ac.rs, Nedeljković, Uroš1, Banjanin, Bojan1, Novaković, Dragoljub1, Kašiković, Nemanja1
Publikováno v:
Journal of Graphic Engineering & Design (JGED). 2016, Vol. 7 Issue 1, p13-18. 6p. 3 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Banjanin, Bojan1 bojanb@uns.ac.rs, Nedeljković, Uroš1
Publikováno v:
Journal of Graphic Engineering & Design (JGED). Dec2014, Vol. 5 Issue 2, p17-22. 6p.
Autor:
Nedeljković, Uroš1 urosned@uns.ac.rs, Novaković, Dragoljub1 novakd@uns.ac.rs, Puškarević, Irma1 irma@uns.ac.rs, Tomić, Ivana1 tomic@uns.ac.rs
Publikováno v:
Marketing (0354-3471). 2014, Vol. 45 Issue 1, p50-62. 13p.