Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Nechaeva, O. A."'
Autor:
Kovaleva, K. O., Nechaeva, O. A.
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 2023, Vol. 2929 Issue 1, p1-5, 5p
Publikováno v:
Russian Agricultural Sciences; Oct2023, Vol. 49 Issue 5, p552-557, 6p
Autor:
Beketova, E. S.1 (AUTHOR) tkacheva_es.86@mail.ru, Nechaeva, O. A.1 (AUTHOR), Mkrtchyan, V. D.1 (AUTHOR), Zakinyan, A. R.1 (AUTHOR), Dikanskii, Yu. I.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Colloid Journal. Mar2021, Vol. 83 Issue 2, p189-202. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Surface Engineering & Applied Electrochemistry; Aug2023, Vol. 59 Issue 4, p459-466, 8p
Autor:
Нечаева, О. С., Nechaeva, O. S.
Международные выставки являются эффективным коммуникационным инструментом между глобальными корпорациями, предприятиями и сообществ
Externí odkaz:
http://elar.urfu.ru/handle/10995/75942
Autor:
Nechaeva, O.
This article analyzes the way of international public relations applied to promotion of a mega event in a culturally diverse environment. The article attempts to estimate the effectiveness of circuit of culture model as a framework for an analysis of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::5c6837f673e01b519073891fc347801a
https://hdl.handle.net/10995/77086
https://hdl.handle.net/10995/77086
Autor:
Nechaeva, O. S.
Международные выставки являются эффективным коммуникационным инструментом между глобальными корпорациями, предприятиями и сообществ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::732417b3cb9c098d340f063ba6438dec
https://hdl.handle.net/10995/75942
https://hdl.handle.net/10995/75942
Autor:
Nechaeva, O.
Nowadays international fairs and exhibitions are integral parts of leading companies’ lives as well as effective tools of geobranding. Organizing fairs and participating in them are important aspects of international communication between companies
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::b4434ba2ad7f4dd2d8e2dd84f6fe2bf3
https://hdl.handle.net/10995/60251
https://hdl.handle.net/10995/60251
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.