Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Neary, Siobhan"'
Autor:
Zahid, Gulnaz, Neary, Siobhan
Publikováno v:
Asian Education and Development Studies, 2023, Vol. 12, Issue 2/3, pp. 166-180.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AEDS-03-2023-0024
Autor:
Neary, Siobhan
The professional identity of career practitioners in the UK has become increasingly challenged in recent decades due to the influence of government policy and the dominance of work-based qualifications. Privatisation, multi-professional working and w
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.620762
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lauder, Lydia, Neary, Siobhan
Publikováno v:
British Journal of Guidance & Counselling; Feb2024, Vol. 52 Issue 1, p67-80, 14p
Autor:
Lauder, Lydia1, Neary, Siobhan2 s.neary@derby.ac.uk
Publikováno v:
British Journal of Guidance & Counselling. Aug2020, Vol. 48 Issue 4, p477-488. 12p. 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This publication offers a brief insight into the wide range of activities the iCeGS team are involved with over the year. It explores our contribution to policy, research and practice within the career development sector both in the UK and wider afie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::94ab08b6653718882f6b8f6b74bbf298
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.