Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"Neary, Martha"'
Autor:
Sorkin, Dara H, Janio, Emily A, Eikey, Elizabeth V, Schneider, Margaret, Davis, Katelyn, Schueller, Stephen M, Stadnick, Nicole A, Zheng, Kai, Neary, Martha, Safani, David, Mukamel, Dana B
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 23, Iss 4, p e26994 (2021)
BackgroundAccompanying the rising rates of reported mental distress during the COVID-19 pandemic has been a reported increase in the use of digital technologies to manage health generally, and mental health more specifically. ObjectiveThe objective
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb85bd26699144e6b9e47e17a8e392fe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
An Introduction to Core Competencies for the Use of Mobile Apps in Cognitive and Behavioral Practice
Publikováno v:
In Cognitive and Behavioral Practice February 2022 29(1):69-80
Publikováno v:
In Internet Interventions March 2019 15:110-115
Autor:
Neary, Martha, Schueller, Stephen M.
Publikováno v:
In Cognitive and Behavioral Practice November 2018 25(4):531-537
Publikováno v:
In The Lancet Psychiatry December 2017 4(12):920-926
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JMIR mental health, vol 8, iss 8
BackgroundSupporting mental health and wellness is of increasing interest due to a growing recognition of the prevalence and burden of mental health issues. Mood is a central aspect of mental health, and several technologies, especially mobile apps,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ecd1d7437753d6577703312141f34192
https://escholarship.org/uc/item/5w0779w5
https://escholarship.org/uc/item/5w0779w5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.