Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Neal, Katie"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nash, Kai, Macniven, Rona, Clague, Liesa, Coates, Harvey, Fitzpatrick, Mark, Gunasekera, Hasantha, Gwynne, Kylie, Halvorsen, Luke, Harkus, Samantha, Holt, Leanne, Lumby, Noeleen, Neal, Katie, Orr, Neil, Pellicano, Elizabeth, Rambaldini, Boe, McMahon, Catherine
Additional file 2: Supplementary Table 2. Program core elements. *Aboriginal refers to Aboriginal and Torres Strait Islander peoples.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::12d57762ee50406c9847e78e80fd2c03
Autor:
Nash, Kai, Macniven, Rona, Clague, Liesa, Coates, Harvey, Fitzpatrick, Mark, Gunasekera, Hasantha, Gwynne, Kylie, Halvorsen, Luke, Harkus, Samantha, Holt, Leanne, Lumby, Noeleen, Neal, Katie, Orr, Neil, Pellicano, Elizabeth, Rambaldini, Boe, McMahon, Catherine
Additional file 1: Supplementary Table 1. Program activities. *Aboriginal refers to Aboriginal and Torres Strait Islander peoples.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7ad85dc83f1f64a36884076fe3719d9e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Neal, Katie
Hearing loss in adults has a pervasive impact on health and well-being, however these impacts are poorly assessed within clinical settings. Improving our understanding of the different constructs of listening and communication within existing measure
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::380fc1107a5833864046054d5cce394c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.