Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Nećak Mirjana"'
Publikováno v:
Marketing (Beograd. 1991), Vol 53, Iss 1, Pp 37-50 (2022)
The purpose of this paper isto identify the scope of Generation Z's participation in the process of collaboration with brands in Serbia and to study the potentials in the future. Collaboration between Generation Z (GenZ) and brands in the digital wor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f988ea41d7c4ef6861991ab37bafb0c
Autor:
Nećak Mirjana
Publikováno v:
CM. Communication and Media, Vol 14, Iss 46, Pp 59-88 (2019)
Social digital activism is a topic less addressed by the scientific community. Following explanations of digital activism and its manifestations, this paper presents and analyzes the case of reactions of Internet users to the proposal to amend the Eu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a84f8d69ac148e2b84c80dd09cbd656
Publikováno v:
Teme - Časopis za Društvene Nauke / Themes - Journal for Social Research. XLVI(1):215-234
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1044865
Autor:
Nećak, Mirjana
Publikováno v:
CM Komunikacija i mediji / CM Communication and Media. 14(46):59-88
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=903412
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Marketing (0354-3471); 2022, Vol. 53 Issue 1, p37-50, 14p
Publikováno v:
Siromaštvo, ruralnost, rod: Istraživanje funkcionisanja sistema socijalne zaštite u ruralnim oblastima Srbije
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::58688fe494042db8cb6644635eee9e71
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_1628
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rifdt_1628