Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Ndofirepi, Elizabeth"'
Autor:
Maringe, Felix, Ndofirepi, Amasa P., Dlamini, Simon M., Bayaga, Anass, Moyo, George, Kitching, Ansie E., Collett, Karen S., Damons, Lynne N., Chiramba, Otilia F., Ndofirepi, Elizabeth S., van Wyk, Mari, Moodley, Kimera, Coetzee, Carla, Robberts, Ankie, Moll, Ian, Charamba, Erasmos, Ajani, Oluwatoyin A., Uleanya, Chinaza, Olivier, Jako
The idea of this book emerged from the Education Deans Forum (EDF) meeting held in Johannesburg in 2018. The forum discussed the twin issues of the 4IR and Decolonisation and how these were likely to impact the future development of Higher Education
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/53896
Autor:
Ndofirepi, Elizabeth Sipiwe
A thesis submitted to the Wits School of Education, Faculty of Humanities, University of the Witwatersrand, in fulfilment of the requirements for the degree of Doctor of Philosophy Johannesburg 2015
Core debates in Higher Education are largely c
Core debates in Higher Education are largely c
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10539/18217
Publikováno v:
SOTL in the South; Aug2023, Vol. 7 Issue 2, p21-45, 25p
Publikováno v:
Journal of Educational Studies; 2022 Special Issue 1, p141-157, 17p
Publikováno v:
Journal of Educational Studies; 2022 Special Issue 1, p69-86, 18p
The chapter recognises that the higher education market in Africa is heterogeneous with different players across different countries on the continent. There are different expectations and marketing challenges, and with that understanding, this chapte
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::0eb3f2a52c2c6f2911cbb5f137add12c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Studies of Tribes and Tribals; July 2012, Vol. 10 Issue: 1 p13-28, 16p