Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Ndofirepi, Amasa Philip"'
Autor:
Ndofirepi, Amasa Philip
An education that does not recognise schools as places for the mere transmission and assimilation of knowledge, but as places for critical and creative inquiry, is quality education. Philosophising with children in schools assumes that children are a
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10539/13167
Autor:
Ndofirepi, Amasa Philip1, Gwaravanda, Ephraim Taurai1,2 etgwaravanda@gmail.com
Publikováno v:
Educational Review. Sep2019, Vol. 71 Issue 5, p581-594. 14p.
Publikováno v:
African Identities; May2022, Vol. 20 Issue 2, p122-135, 14p
Autor:
Ndofirepi, Amasa Philip1 amandochi@gmail.com
Publikováno v:
African & Asian Studies. 2016, Vol. 15 Issue 2/3, p194-214. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Higher Education for the Future; January 2019, Vol. 6 Issue: 1 p115-131, 17p
Publikováno v:
Research Papers in Education; Sep2016, Vol. 31 Issue 4, p428-441, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ndofirepi, Amasa Philip
Publikováno v:
Remapping Africa in the Global Space; 2014, p151-165, 15p