Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Ndayambaje, Irénée"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Uwurukundo, Marie Sagesse, Maniraho, Jean François, Tusiime, Michael, Ndayambaje, Irénée, Mutarutinya, Vedaste
Publikováno v:
Education & Information Technologies; 2024, Vol. 29 Issue 8, p10201-10223, 23p
Publikováno v:
European Journal of Educational Research; Jul2024, Vol. 13 Issue 3, p1139-1154, 16p
Autor:
Bizimana, Benjamin, Ampofo, Samuel Yaw, Ndayambaje, Irénée, Njihia, Samuel Mukirae, Somuah, Beatrice Asante, Guantai, Hellen Kiende
Publikováno v:
In Social Sciences & Humanities Open 2020 2(1)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of African Higher Education; 2024, Vol. 11 Issue 1, p25-50, 14p
Publikováno v:
Rwandan Journal of Education; Vol. 6 No. 1 (2022); 4-17
As of the year 2013, seven public higher learning institutions in Rwanda were merged into one university called University of Rwanda (UR) with apex specialized colleges. Since then, complaints about its management have been reported. The present stud
Autor:
Mugabe, Leon, Ndayambaje, Irénée
Publikováno v:
Rwandan Journal of Education; Vol. 5 No. 2 (2021); 215-227
The gist to this study was to explore the issue of large classes at University of Rwanda-College of Education and determine its implications on active learning. Descriptive survey research design was used and classes of over 100 students were sampled
Publikováno v:
Lwati: A Journal of Contemporary Research; Vol. 18 No. 4 (2021); 2-14
The purpose of this study was to examine the effect of inquiry-based teaching on secondary students’ academic achievement in Biology. A total of 94 Form Three students from two different secondary schools in the Ilala district in Dar es Salaam –