Zobrazeno 1 - 10
of 720
pro vyhledávání: '"Naumann, S"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background The quality of communication in oncology significantly impacts patients' health outcomes, as poor communication increases the risk of unnecessary treatment, inadequate pain relief, higher anxiety levels, and acute hospitalizations
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ca3048fdac34b3486b4cc0d81759aee
Autor:
Lang Nadine, Goes N., Struck M., Wittenberg T., Seßner J., Franke J., Dziobek I., Kirst S., Naumann S.
Publikováno v:
Current Directions in Biomedical Engineering, Vol 7, Iss 2, Pp 484-487 (2021)
To engage in socio-emotional interactions, children with autism spectrum conditions (ASC) need support to understand and convey emotions. In our approach, a humanoid robot (Pepper, Softbanks Robotics) acts as a tutor for the child within autism care.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8b5c05e2ac484324ac1e46ad8a72177f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.