Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Naumann, Kay"'
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2020, Vol. 54, Issue 7, pp. 1469-1499.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-07-2017-0464
Publikováno v:
Journal of Marketing Theory and Practice, 2017 Apr 01. 25(2), 171-188.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48542676
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2017, Vol. 29, Issue 4, pp. 890-912.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-08-2016-0144
Autor:
Naumann, Kay
The literature on customer engagement continues to favour its positive valence, leaving limited research on the negative valences of consumer engagement and the detrimental impact they have on service relationships. This thesis explores positive enga
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bb3ca0809ae2bf4d2f653dae2e4073ab
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Marketing Management; Jun2015, Vol. 31 Issue 7-8, p774-806, 33p