Zobrazeno 1 - 10
of 655
pro vyhledávání: '"Nature intervention"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Natasha Martland, Alexandra Palombi
Publikováno v:
Psychiatry Research Communications, Vol 4, Iss 3, Pp 100191- (2024)
Background: People with Parkinson's disease are at an increased risk of developing depression. Nature interventions may help to reduce depression. This paper explored the feasibility, acceptability and participant attitudes towards a self-guided natu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/04c492b920f54f3380fdadf9a9587317
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Passmore, Holli-Anne1 (AUTHOR) Holli-Anne.Passmore@concordia.ab.ca, Yang, Ying2,3 (AUTHOR), Sabine, Sarena4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Happiness Studies. Aug2022, Vol. 23 Issue 6, p2663-2683. 21p. 2 Color Photographs, 4 Charts.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
The main objective of this 2-week RCT study was to test the efficacy of the previously developed Noticing Nature Intervention (NNI) to boost wellbeing during winter months. The NNI consists of noticing the everyday nature encountered in one’s daily
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3f034af2eaf46c8856249a89c9a672f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MORRIS, SAMANTHA L., NEWHOUSE, IAN, LAROCQUE, TRACEY, GILLIS, KELLY-JO, SMITH, LEANNE, NISBET, ELIZABETH K.
Publikováno v:
International Journal of Exercise Science; 2021, Vol. 14 Issue 3, p498-518, 21p