Zobrazeno 1 - 10
of 173
pro vyhledávání: '"Native English speaking teachers"'
Autor:
Pariwat Thararuedee, Sita Musigrungsi
Publikováno v:
Ampersand, Vol 12, Iss , Pp 100172- (2024)
This mixed-method study explores the criteria that recruiters in Thai public universities consider important when hiring English language teachers and the importance they attach to the native speaker criterion. The data were collected through an onli
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d93b43f010a4fd095f64140f30187d1
Autor:
Simon Perry
Publikováno v:
Merits, Vol 3, Iss 4, Pp 654-667 (2023)
This research paper explores how non-native English-speaking teachers can consider using their multilingualism and transnationalism as assets in creating competitive portfolios fit for the 21st century linguistic marketplace. This enhancement in the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/55e1c77ed31b4f60a51c5c2eb76d4632
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Simon James Perry
Publikováno v:
Studies in English Language and Education, Vol 10, Iss 3, Pp 1546-1568 (2023)
This paper analyses a series of websites of language institutions in Japan and highlights the consistent contradictions between the language policies advertised and the recruitment of non-native English-speaking teachers (NNESTs) conducted. I did a q
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b708f90c46d8497583c236342cb52d3e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Taye Emmanuel Akinmulegun, Naciye Kunt
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 42, Iss 1, Pp 1-9 (2022)
In this article we report on a study in which we used native-speakerism as a lens to investigate the identity formation of non-native English-speaking teachers and prospective teachers in Northern Cyprus. A qualitative method through narratives was u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2a4083980eb4c2cb599c7d5087def68
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Adina Mannes
Publikováno v:
Athens Journal of Education, Vol 7, Iss 438, Pp 385-396 (2020)
The demands of teacher educators underwent a major change. They not only are required to excel in teaching, but also to conduct research as an essential part of their professional life. This ambivalence raises questions regarding their professional i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/08f3f7cf19e14ce3826fad4674299fd7
Autor:
Xiaolong Cheng, Lawrence Jun Zhang
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Although the efficacy of teacher written feedback has been widely investigated, relatively few studies have been conducted from feedback practitioners' perspectives to investigate teachers' beliefs regarding it, particularly compare beliefs held by t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c6ecec830c1471e8c9b061c18995d9c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.