Zobrazeno 1 - 10
of 1 461
pro vyhledávání: '"National Senior Certificate"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 20, Iss 1, Pp 1-10 (2020)
Abstract Background South African medical schools use the results of the National Senior Certificate (NSC) examination for selecting students. Five of the nine medical schools also use the National Benchmark Test (NBT). The University of the Witwater
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e775af5d543481f933577874b8fe06f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 41, Iss 4, Pp 1-13 (2021)
South Africa’s National Senior Certificate examination system was introduced in 2008 as a single national examination system, in order to facilitate fair and standardised assessment and to provide all learners with an equal chance of access to high
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e65104dafa4e47c4873b49d45fd74184
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Perspectives in Education, Vol 37, Iss 1 (2020)
Examinations are regarded as vital instruments not only to determine the progress and success of learners, but also the quality of an education system. Owing to these high stakes, South Africa places enormous emphasis on the National Senior Certifica
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d88d5fcd78c477fa53ca697de00ca24
Autor:
Lebala Kolobe, Paul Hobden
Publikováno v:
South African Journal of Education; Vol. 42 No. 1 (2022): Supplement 1
Learners who pass the South African National Senior Certificate (NSC) physical sciences examination generally show a weak conceptual understanding of chemistry at university. This inconsistency was investigated by examining strategies used in the tea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Perspectives in Education, Vol 40, Iss 2 (2022)
The purpose of this study is to examine teachers’ perceptions of teacher factors affecting the dwindling Grade 12 learners’ performance in Business Studies National Senior Certificate (NSC) examinations at the rural Umbumbulu circuit of Umlazi di
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/45fca33d7aa54a679a31c63744ded87d