Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Nath, Seema"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dias, Láisa Gomes, Hacke, Adriele, dos Santos Souza, Ernane, Nath, Seema, Canesin, Miriam Regina, Vilella, Omar Vieira, Geloneze, Bruno, Pallone, Juliana Azevedo Lima, Cazarin, Cínthia Baú Betim, Blakeslee, Joshua John, Mariutti, Lilian Regina Barros, Bragagnolo, Neura
Publikováno v:
In Journal of Food Composition and Analysis August 2022 111
Autor:
Blakeslee, Joshua J., Han, Eun-Hyang, Lin, Yun, Lin, Jinshan, Nath, Seema, Zhang, Liwen, Li, Zhenyu, Cornish, Katrina
Publikováno v:
Plants (2223-7747); Nov2024, Vol. 13 Issue 21, p2970, 21p
Publikováno v:
In BBA - Proteins and Proteomics February 2019 1867(2):114-124
Publikováno v:
Psychosociological Issues in Human Resource Management. 4(1):96-114
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=417216
Autor:
Patel, Jwalin, Nath, Seema
In India, over the past few years, happiness curricula have been rolled out to nearly 35,000+ schools across two North Indian states. Through the current project, we aim to explore the localized perceptions and experiences of teachers and students. W
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fd93b7ed3e77476422c9f327c6bfeabf
Autor:
Nath, Seema1 (AUTHOR) Seemanath.iimt@gmail.com, Som, Subhranil1 (AUTHOR), Negi, Mukesh Chandra2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Knowledge Based Intelligent Engineering Systems. 2021, Vol. 25 Issue 1, p139-147. 9p.
Autor:
Nath, Seema
Despite widespread interest in education for children with disabilities, research in India has predominantly been focussed on issues around access, attitudes of teachers towards students with disabilities and challenges to implementing inclusive educ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b968bc9632d8884e8fb49925991fbb74
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.