Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Nastisin, Ludovit"'
Autor:
Nastisin, Ludovit1, Fedorko, Richard1, Gavurova, Beata2 beata.gavurova@tuke.sk, Bacik, Radovan1
Publikováno v:
Marketing & Management of Innovations / Marketing ì Menedžment Ìnnovacìj. 2024, Vol. 15 Issue 1, p112-119. 8p.
Publikováno v:
Marketing & Management of Innovations / Marketing ì Menedžment Ìnnovacìj. 2023, Vol. 14 Issue 2, p44-50. 7p.
Autor:
Nastisin, Ludovit1 ludovit.nastisin@unipo.sk, Jura, Anton2 anton.jura@tuke.sk, Fedorko, Richard1 richard.fedorko@unipo.sk, Kopor, Ivan3 ivan.kopor@smail.unipo.sk
Publikováno v:
Marketing & Management of Innovations / Marketing ì Menedžment Ìnnovacìj. 2022, Issue 2, p86-93. 8p.
Publikováno v:
Management şi Marketing, Vol 13, Iss 3, Pp 1108-1118 (2018)
Building a brand is a long-term process and it also applies to the world of social media. It is said that building a good brand reputation takes years, but it can be ruin in a moment. Therefore, it is important to look responsibly at all the aspects
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff5e56823b344475a15f2c695920f4e0
Autor:
Nastisin, Ludovit1 ludovit.nastisin@unipo.sk, Gavurova, Beata2 beata.gavurova@tuke.sk, Bacik, Radovan1 radovan.bacik@unipo.sk, Svetozarovova, Nella1 nella.svetozarovova@unipo.sk, Fedorko, Richard1 richard.fedorko@unipo.sk
Publikováno v:
International Journal of Entrepreneurial Knowledge. 2021, Vol. 9 Issue 1, p1-9. 9p.
Publikováno v:
Journal of Tourism & Services; 2022, Vol. 13 Issue 25, p176-188, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.