Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Nash, Bruce"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nash, Bruce
A wickedly funny and genuinely moving novel about memory, language and love, perfect for fans of Richard Osman and The One-Hundred-Year-Old Man Who Jumped Out the Window.'A charming, warm-hearted whodunnit.'The GuardianIn the beginning is the whatsit
Autor:
Smith, Todd, Bock, Heather, Hewlett, James, Lazare, Jennifer, Madabushi, Amrita, Mann, Candiya, Micklos, David, Nash, Bruce, Porter, Sandra, Rao, Poornima, Read, Russ, Tubon, Thomas, Wolslegel, Kristen, Fletcher, Linnea
Publikováno v:
J Biomol Tech
Community colleges play a vital role in preparing the highly skilled technical workforce needed to support the biotechnology industry. Community colleges offer students hands-on practical experience, certificates, and technical degrees. Students incl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmc_________::2a41ee32c3c5c1342a2d2b5888c89a21
https://europepmc.org/articles/PMC7424856/
https://europepmc.org/articles/PMC7424856/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nash, Bruce1, Bowerman, Bruce1
Publikováno v:
Nature Cell Biology. Jul2004, Vol. 6 Issue 7, p573-575. 3p.
Publikováno v:
Conference on University Education in Natural Resources
Experiential science learning is all about personal close encounters with the content, processes, and emotions of science. It is a philosophy that emphasizes learning from direct first-person experience and a holistic perspective that includes the se
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1459::4813b4cafcc0a93e8d7799d08572acb1
http://digitalcommons.usu.edu/cuenr/9thBiennial/Plenary/20
http://digitalcommons.usu.edu/cuenr/9thBiennial/Plenary/20