Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Nasambu, C"'
Introduction Empirical research on the burden and determinants of common mental disorders (CMDs), especially depression and anxiety, among older adults living with HIV (OALWH) in sub-Saharan Africa is inadequate. To bridge the gap in Kenya we: (1) de
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::538a8f5cd0690f4dca1bec235a4bdca1
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:bc6a91aa-b528-4ccc-8faf-d064b8003a2a
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:bc6a91aa-b528-4ccc-8faf-d064b8003a2a
Autor:
Nyongesa, MK, Mwangome, E, Mwangi, P, Nasambu, C, Mbuthia, JW, Koot, HM, Cuijpers, P, Newton, CRJC, Abubakar, A
Publikováno v:
Nyongesa, M K, Mwangome, E, Mwangi, P, Nasambu, C, Mbuthia, J W, Koot, H M, Cuijpers, P, Newton, C R J C & Abubakar, A 2022, ' Adaptation, acceptability and feasibility of Problem Management Plus (PM+) intervention to promote the mental health of young people living with HIV in Kenya : Formative mixed-methods research ', BJPsych Open, vol. 8, no. 5, e161, pp. 1-10 . https://doi.org/10.1192/bjo.2022.564
BJPsych Open, 8(5):e161, 1-10. Cambridge University Press
BJPsych Open, 8(5):e161, 1-10. Cambridge University Press
Background Problem Management Plus (PM+) is a psychological intervention that seeks to address common mental disorders among individuals exposed to adversity. Thus far, the potential for delivering PM+ by mobile phones has not been evaluated. Aims To
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9b2dc5364d242a0f9240fa92f3f745fb
https://research.vu.nl/en/publications/7378fe02-2ca0-4016-a315-543115570c00
https://research.vu.nl/en/publications/7378fe02-2ca0-4016-a315-543115570c00
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.