Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Narvaiza, Lorea"'
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2021, Vol. 37, Issue 6, pp. 1197-1207.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBIM-11-2020-0497
Publikováno v:
Competitiveness Review: An International Business Journal, 2020, Vol. 31, Issue 3, pp. 625-644.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CR-01-2020-0021
Publikováno v:
In Papers in Regional Science February 2019 98(1):35-52
Autor:
Narvaiza, Lorea1 (AUTHOR) lorea.narvaiza@deusto.es, Campos, José Antonio2 (AUTHOR) tontxu.campos@deusto.es, Martín-Peña, María Luz3 (AUTHOR) luz.martin@urjc.es, Díaz-Garrido, Eloísa3 (AUTHOR) eloisa.diaz@urjc.es
Publikováno v:
Journal of Service Management. 2024, Vol. 35 Issue 2, p253-279. 27p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Business Ethics, 2016 Oct 01. 138(2), 365-384.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24755874
How to foster shared innovation within SMEs' networks: Social capital and the role of intermediaries
Publikováno v:
In European Management Journal April 2015 33(2):104-115
Revisiting integrated marketing communication (IMC): a scale to assess IMC in higher education (HE).
Autor:
Gordon-Isasi, Janire1 (AUTHOR) janiregordon@deusto.es, Narvaiza, Lorea2 (AUTHOR), Gibaja, Juan José3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing for Higher Education. Jan-Jun2021, Vol. 31 Issue 1, p58-90. 33p. 1 Diagram, 11 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.