Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Narrative inquiry approach"'
Publikováno v:
Tell-us Journal, Vol 9, Iss 2, Pp 482-502 (2023)
This study utilized a narrative inquiry to investigate code switching in EFL teachers’ classroom and their experiences with it. By applying this approach, the study aimed to comprehend the complex nature of code switching in language classrooms thr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c4528eb06274a6e9c9b81deb4540165
Publikováno v:
東京工芸大学工学部紀要. 人文・社会編 = The Academic Reports, the Faculty of Engineering, Tokyo Polytechnic University. 43(2):14-20
本研究の目的は、子どもの放課後支援に対する元小学校教員のA氏(仮名)の教育信念を明らかにすることである。ナラティブ探究の方法により、A氏に対するインタビューから語りを分析し
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lucia Mastrullo, Silvana Capalbo, Tamara Intermesoli, Massimo Breccia, Davide Rapezzi, N. Di Renzo, R. Della Seta, Alessandra Iurlo, Franca Falzetti, A. Melosi, S Galimberti, Federico Simonetti, M. Pizzuti, Matteo Pacilli, Guendalina Graffigna, Patrizio Mazza, E Orlandi, Ester Pungolino, I. Cecchini, Enrico Capochiani
The main objective of this study is to gain a deeper understanding of how patients suffering from chronic myeloid leukemia (CML) cope with their illness. The study aims to reconstruct the subjective meaning-making process related to CML in order to g
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::64a4adaabb5c95ed39e9f5d4b5294310
http://hdl.handle.net/10807/109529
http://hdl.handle.net/10807/109529
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.