Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Naren Shankar R."'
Autor:
Dilip Raja N., Naren Shankar R.
Publikováno v:
International Journal for Simulation and Multidisciplinary Design Optimization, Vol 12, p 28 (2021)
Friction stir welding has been used in automobiles, locomotive, and aircraft structures. This metal joining process exhibits defects like kissing bonds, micropores, and tunnels. Factors like the joining material, joint thickness, tool geometry, and o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8669b0769a9f4e0d9ff52eabfea51279
Autor:
Ganesan, V.G., Naren Shankar, R., Satish Kumar, K., Kumar Gupta, Naveen, Balaji, R., Kumar, Rahul, Alam, Tabish, Dobrotă, Dan
Publikováno v:
In International Journal of Heat and Fluid Flow July 2024 107
Publikováno v:
International Journal of Vehicle Structures & Systems (IJVSS). 2022, Vol. 14 Issue 6, p785-791. 7p.
Publikováno v:
Aircraft Engineering and Aerospace Technology. 94:198-209
Purpose This study aims to present the numerical study on supersonic jet mixing characteristics of the co-flow jet by varying lip thickness (LT). The LT chosen for the study is 2 mm, 7.75 mm and 15 mm. Design/methodology/approach The primary nozzle i
Humans longing to fly higher and quicker have prompted the improvement of hypersonic vehicles. Typically, hypersonic streams are described by high temperature fields and a thin layer of shock close to the object wall or the body surface. To ease the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::68a4ca2b0e1171dfccf93f68dbde4fec
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-4230-2.ch013
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-4230-2.ch013
Publikováno v:
Aircraft Engineering and Aerospace Technology. 92:633-644
Purpose This study aims to analyze co-flowing jets (CFJs) with constant velocity ratio (VR) and varying primary nozzle lip thickness (LT) to find a critical LT in CFJs below which mixing enhances and beyond which mixing inhibits. Design/methodology/a
Publikováno v:
Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part G: Journal of Aerospace Engineering; Jun2019, Vol. 233 Issue 8, p2536-2548, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.