Zobrazeno 1 - 10
of 92
pro vyhledávání: '"Narayanasamy, Melanie"'
Autor:
Narayanasamy, Melanie Jay
This ESRC funded CASE studentship PhD project provides a comprehensive investigation into the referral allocation process within an NHS Trust’s adult mental health facilities, known as Single Point of Access (SPA) meetings. These meetings provide a
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.635056
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bishop, Simon1 (AUTHOR) Simon.bishop@nottingham.ac.uk, Narayanasamy, Melanie Jay2 (AUTHOR), Paskins, Zoe3,4 (AUTHOR), Corp, Nadia5 (AUTHOR), Bastounis, Anastasios6 (AUTHOR), Griffin, Jill7 (AUTHOR), Gittoes, Neil8 (AUTHOR), Leonardi-Bee, Jo9 (AUTHOR), Langley, Tessa9 (AUTHOR), Sahota, Opinder10 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Musculoskeletal Disorders. 9/29/2023, Vol. 24 Issue 1, p1-10. 10p.
Publikováno v:
The Journal of Mental Health Training, Education and Practice, 2020, Vol. 16, Issue 2, pp. 164-178.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paskins, Zoe, Bullock, Laurna, Manning, Fay, Bishop, Simon, Campbell, Paul, Cottrell, Elizabeth, Jinks, Clare, Narayanasamy, Melanie, Scott, Ian C., Sahota, Opinder, Ryan, Sarah
BackgroundGuidance for choosing face-to-face vs remote consultations (RCs) encourages clinicians to consider patient preferences, however, little is known about acceptability of, and preferences for RCs, particularly amongst patients with musculoskel
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::4f3b2a816d48f509a9ec57b775c25d89
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Nurse Education Today April 2012 32(3):203-207
Autor:
Paskins, Zoe, Bullock, Laurna, Manning, Fay, Bishop, Simon, Campbell, Paul, Cottrell, Elizabeth, Partner, G. P., Jinks, Clare, Narayanasamy, Melanie, Scott, Ian C., Sahota, Opinder, Ryan, Sarah
Additional file 1: Table S1. Additional information about contributing study methods. Table S2. Pooled study findings.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::48f74919f1dc0d62ead98c06d0aeef77