Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Nantaayi B"'
Autor:
Musoke P, Okot J, Nanfuka V, Rwamafa P, Masajjage J, Kisuule I, Nantaayi B, Ssewante N, Bongomin F
Publikováno v:
Risk Management and Healthcare Policy, Vol Volume 14, Pp 4609-4617 (2021)
Phillip Musoke,1 Jerom Okot,2 Vivien Nanfuka,3 Pius Rwamafa,4 Joseph Masajjage,3 Ivan Kisuule,4 Brandy Nantaayi,1 Nelson Ssewante,1 Felix Bongomin1,2 1School of Medicine, College of Health Sciences, Makerere University, Kampala, Uganda; 2Department o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59024eb651fc4de79a8bd316074c0025
Fear of COVID-19 and the Media Influence on Herbal Medication Use in Uganda: A Cross-Sectional Study
Autor:
Musoke P, Nantaayi B, Kato Ndawula R, Wannyana B, Ssewante N, Wekha G, Olum R, Nakyagaba L, Rhoda Nassozi D, Nabukeera G, Marvin Kanyike A, Ojilong D, Madut Akech G, Kajjimu J, Kiwumulo J, Agira D, Okot J, Bongomin F
Publikováno v:
Risk Management and Healthcare Policy, Vol Volume 14, Pp 3965-3975 (2021)
Phillip Musoke,1 Brandy Nantaayi,1 Rodney Kato Ndawula,1 Babrah Wannyana,2 Nelson Ssewante,1 Godfrey Wekha,1 Ronald Olum,1 Lourita Nakyagaba,1 Dianah Rhoda Nassozi,3 Germinah Nabukeera,4 Andrew Marvin Kanyike,5 Daniel Ojilong,5 Gabriel Madut Akech,5
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/48a40d87ddb94a6b8f1b5d7b14c65b2a
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 12, Pp 635-646 (2021)
Phillip Musoke,1 Ronald Olum,1 Shallon Kembabazi,1 Brandy Nantaayi,1 Felix Bongomin,2 Mark Kaddumukasa3 1School of Medicine, College of Health Sciences, Makerere University, Kampala, Uganda; 2Department of Medical Microbiology and Immunology, Faculty
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/01bbb37bdda14142b7f4371e63d18066
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.