Knihovna AV ČR, v. v. i.
Odhlásit
Přihlášení
Jazyk
English
Čeština
Instituce
Knihovna AV ČR
Souborný katalog AV ČR
Archeologický ústav Brno
Archeologický ústav Praha
Astronomický ústav
Biofyzikální ústav
Botanický ústav
Etnologický ústav
Filosofický ústav
Fyzikální ústav
Fyziologický ústav
Geofyzikální ústav
Geologický ústav
Historický ústav
Masarykův ústav
Matematický ústav
Orientální ústav
Psychologický ústav
Slovanský ústav
Sociologický ústav
Ústav analytické chemie
Ústav anorganické chemie
Ústav pro českou literaturu
Ústav dějin umění
Ústav fyziky atmosféry
Ústav fotoniky a elektroniky
Ústav fyzikální chemie J. H.
Ústav fyziky materiálů
Ústav geoniky
Ústav pro hydrodynamiku
Ústav chemických procesů
Ústav informatiky
Ústav pro jazyk český
Ústav jaderné fyziky
Ústav makromolekulární chemie
Ústav pro soudobé dějiny
Ústav přístrojové techniky
Ústav státu a práva
Ústav struktury a mechaniky hornin
Ústav teoretické a aplikované mechaniky
Ústav teorie informace a automatizace
Ústav výzkumu globální změny
Knihovna bude uzavřena od 23. 12. 2024 do 3. 1. 2025.
×
Všechna pole
Název
Autor
Hledat
Pokročilé vyhledávání
Zahrnout EIZ
Zachovat současné nastavení filtrů
EXPAND:"fulltext"
Domovská stránka
Vyhledávání: "Nandalal Gunaratne"
Navrhnout nákup titulu
Zobrazeno
1
-
10
of
36
pro vyhledávání:
'"Nandalal Gunaratne"'
Řazení
od nejnovějšího
Podle data vzestupně
podle relevance
Vybrat vše | Vybrané výsledky:
Poslat e-mailem
Exportovat
Vytisknout
Vybrat výsledek číslo 1
1
Referee report. For: Learning through Osmosis: A global Wikipedia editing course for medical students [version 1; peer review: awaiting peer review]
Autor:
Nandalal Gunaratne
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6bfe6965bd43eb8ebbf47701bd7714d8
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 2
2
Referee report. For: Neuroanatomy of the spinal pathways: Evaluation of an interactive multimedia e-learning resource [version 1; peer review: awaiting peer review]
Autor:
Nandalal Gunaratne
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5968984d39bc73dcdafc4437f011c55f
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 3
3
Referee report. For: MOOCs and Medical Education: Hope or Hype? [version 1; peer review: awaiting peer review]
Autor:
Nandalal Gunaratne
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1c52c649571f9f7e2c0ec005c19aa688
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 4
4
Referee report. For: Tutor-demonstrated feedback in the mini-clinical evaluation exercise [version 1; peer review: awaiting peer review]
Autor:
Nandalal Gunaratne
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::912338b6ad5ebd33d612327e354aea3e
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 5
5
Referee report. For: Twelve Tips for COVID-19 friendly learning design in medical education [version 1; peer review: awaiting peer review]
Autor:
Nandalal Gunaratne
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::335942a6fe8e9837634df4184bb29681
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 6
6
Referee report. For: Resilience: a nationwide study of medical educators [version 1; peer review: awaiting peer review]
Autor:
Nandalal Gunaratne
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3a324496259f43f9790bc0c212ec6bf2
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 7
7
Referee report. For: Lifelong learning practices and leisure-time exercise habits of academic and community-based physicians [version 1; peer review: awaiting peer review]
Autor:
Nandalal Gunaratne
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9950378611d842ad7eb61c4e68450a50
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 8
8
Referee report. For: Medical School Admissions: Defining the Future of Healthcare Delivery in the United States [version 1; peer review: awaiting peer review]
Autor:
Nandalal Gunaratne
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2ab58c464c87515ff46c33f8356d3707
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 9
9
Referee report. For: Editorial: The development of health professional educators [version 1; peer review: awaiting peer review]
Autor:
Nandalal Gunaratne
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::915e0c84c224095719f034c93dd02f51
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat výsledek číslo 10
10
Referee report. For: Practical Tips for Successful Implementation of Educational Innovations: Project Management Tools for Health Professional Educators [version 1; peer review: awaiting peer review]
Autor:
Nandalal Gunaratne
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3796c1f26735b602112dadb24f135a54
Zobrazit plný text záznamu
Vybrat vše | Vybrané výsledky:
Poslat e-mailem
Exportovat
Vytisknout
1
2
3
4
Další »
[4]
Vyhledávací nástroje:
RSS
Poslat e-mailem
Upřesnit hledání
Omezení vyhledávání
Plný text
Recenzováno
Digitální knihovna AV ČR
Zdroje
Pouze tištěné dokumenty
Zahrnout EIZ
Zdroj
36
OpenAIRE
Rok vydání
Od:
do:
×
načítá se......