Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Namkung, Jessica"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Namkung, Jessica M.1 (AUTHOR) jnamkung@udel.edu, Goodrich, J. Marc2 (AUTHOR), Lee, Kejin3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Nov2023, Vol. 60 Issue 11, p4740-4757. 18p.
Publikováno v:
Review of Educational Research, 2019 Jun 01. 89(3), 459-496.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45277280
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly, 2019 May 01. 42(2), 80-91.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26742915
Autor:
Namkung, Jessica M.1 (AUTHOR) jnamkung@udel.com, Peng, Peng2 (AUTHOR), Goodrich, Marc J.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly. Dec2024, p1.
Autor:
Goodrich, J. Marc, Namkung, Jessica M.
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q3 2019 48:256-266
Publikováno v:
Review of Educational Research, 2018 Jun 01. 88(3), 434-476.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45217769
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences January 2018 61:151-157
Autor:
Peng, Peng, Namkung, Jessica M., Fuchs, Douglas, Fuchs, Lynn S., Patton, Samuel, Yen, Loulee, Compton, Donald L., Zhang, Wenjuan, Miller, Amanda, Hamlett, Carol
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology December 2016 152:221-241
Autor:
Fuchs, Lynn S., Schumacher, Robin F., Long, Jessica, Namkung, Jessica, Malone, Amelia S., Wang, Amber, Hamlett, Carol L., Jordan, Nancy C., Siegler, Robert S., Changas, Paul
Publikováno v:
The Elementary School Journal, 2016 Jun 01. 116(4), 625-651.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26546619