Zobrazeno 1 - 10
of 127
pro vyhledávání: '"Nam ST"'
Publikováno v:
Pielak, RM; O’Donoghue, GP; Lin, JJ; Alfieri, KN; Fay, NC; Low-Nam, ST; et al.(2017). Early T cell receptor signals globally modulate ligand: receptor affinities during antigen discrimination. Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 114(46), 12190-12195. doi: 10.1073/pnas.1613140114. UC Berkeley: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5vj6b46z
© 2017, National Academy of Sciences. All rights reserved. Antigen discrimination by T cells occurs at the junction between a T cell and an antigen-presenting cell. Juxtacrine binding between numerous adhesion, signaling, and costimulatory molecules
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::826f67cacffe5de0ad8a1cc74d4d7d6a
http://www.escholarship.org/uc/item/5vj6b46z
http://www.escholarship.org/uc/item/5vj6b46z
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.