Zobrazeno 1 - 10
of 582
pro vyhledávání: '"Nam, Hye"'
Autor:
Nam, Hye Yeon
This thesis clarifies the interdisciplinary field of interactive installations in digital media and digital art. As an interdisciplinary field, interactive installations emphasize three dimension; bodily interaction beyond restricted mouse clicking;
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1853/52241
Autor:
Kang, Kyung-ah, Kim, Han-ho, Kim, Shin-jeong, Song, In-hye, Lee, Min-jin, Lee, Su-yong, Han, Sae-rom, Lee, Ki-hyuk, Kim, So-won, Nam, Hye-rin, Park, Mi-na, Lee, Hye-min, Yoon, Hee-jin
Publikováno v:
In Journal of Pediatric Nursing July-August 2024 77:35-44
Autor:
Nam, Hye Jin1 (AUTHOR), Yoon, Ju Young1,2,3 (AUTHOR) yoon26@snu.ac.kr
Publikováno v:
PLoS ONE. 3/14/2024, Vol. 19 Issue 3, p1-18. 18p.
Autor:
Fedorova Kapitolina, Nam Hye Hyun
Publikováno v:
Open Linguistics, Vol 9, Iss 1, Pp 107-17 (2023)
The article aims at analyzing data on the South Korean linguistic landscape, with a focus on multilingual practices and different dimensions of language use, sets of norms, and ideological constructs underling particular linguistic choices. It is bas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f2e7125d472c4863bfc8857a74991051
Publikováno v:
In Internet of Things December 2023 24
Publikováno v:
In BBA - Gene Regulatory Mechanisms December 2023 1866(4)
Autor:
Nam Hye Hyun, Fedorova Kapitolina
Publikováno v:
Journal of Eurasian Studies, Vol 14 (2023)
Russian Federation, being de jure and de facto linguistically diverse multilingual country, can be described, at the same time, as being under a strong influence of monolingual language ideology, with Russian totally domineering in most public sphere
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9248dc7b18fe4691b654d7a70e752373
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.