Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Nall, J."'
Autor:
Ladbury, C.J., Mei, M., Kafaja, S., Nall, J., Han, C., Dandapani, S.V., Forman, S.J., Wong, J.Y.C.
Publikováno v:
In International Journal of Radiation Oncology, Biology, Physics 1 October 2023 117(2) Supplement:e189-e190
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2004, 2588-2593
STARTPAGE=2588;ENDPAGE=2593;TITLE=Proceedings of World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2004
STARTPAGE=2588;ENDPAGE=2593;TITLE=Proceedings of World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2004
AHA! stands for the Adaptive Hypermedia Architecture. Adaptation in on-line textbooks makes it possible for learners to study the textbook in different ways without encountering difficulties. Link hiding and annotation guide users towards subjects th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::02958724923229b0ddb871e95181833b
https://research.tue.nl/nl/publications/67ee017a-91ba-4273-8807-ae5682c046a3
https://research.tue.nl/nl/publications/67ee017a-91ba-4273-8807-ae5682c046a3
Publikováno v:
Proceedings of World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2004, 174-177
STARTPAGE=174;ENDPAGE=177;TITLE=Proceedings of World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2004
STARTPAGE=174;ENDPAGE=177;TITLE=Proceedings of World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education 2004
In this paper we describe Test Editor, an authoring tool for building adaptive and classic web-based test. This tool facilitates the development and maintenance of different types of multiple-choice tests for use in web-based education systems. Test
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::db3396b1086a396aca83293e7990c13d
https://research.tue.nl/nl/publications/3f63c8d9-e86b-4add-ad17-82c8c115270e
https://research.tue.nl/nl/publications/3f63c8d9-e86b-4add-ad17-82c8c115270e
Publikováno v:
Proceedings International Test Conference; 2002, p618-627, 10p
Publikováno v:
Proceedings Seventh International On-Line Testing Workshop; 2001, p27-33, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the IRE; 1959, Vol. 47 Issue 5, p882-894, 13p