Zobrazeno 1 - 10
of 341
pro vyhledávání: '"Nalivaiko, Eugene"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Displays July 2017 48:1-8
Autor:
Carreiro, Juliana N., Magnani, Marciane, Jobling, Phillip, van Helden, Dirk F., Nalivaiko, Eugene, Braga, Valdir A.
Publikováno v:
In Journal of Functional Foods June 2017 33:307-313
Autor:
Carnevali, Luca, Rivara, Silvia, Nalivaiko, Eugene, Thayer, Julian F., Vacondio, Federica, Mor, Marco, Sgoifo, Andrea
Publikováno v:
In Neuroscience and Biobehavioral Reviews March 2017 74 Part B:444-452
Publikováno v:
In Neuroscience and Biobehavioral Reviews March 2017 74 Part B:310-320
Autor:
Bezerra-Santos, Claudio R., Bondarenko, Evgeny, Essilfie, Ama T., Nair, Prema M., Horvat, Jay C., Barbosa-Filho, Jose M., Piuvezam, Marcia R., Nalivaiko, Eugene, Hansbro, Phil M.
Publikováno v:
Revista Brasileira de Farmacognosia; 20240101, Issue: Preprints p1-9, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kluge, Murielle G., Maltby, Steven, Keynes, Angela, Nalivaiko, Eugene, Evans, Darrell J. R., Walker, Frederick R.
Supplemental material, sj-docx-1-sgo-10.1177_21582440221093348 for Current State and General Perceptions of the Use of Extended Reality (XR) Technology at the University of Newcastle: Interviews and Surveys From Staff and Students by Murielle G. Klug
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::990f5f33a803007b11e5f96b3eb889a7
Autor:
Baumert, Mathias, Lambert, Elisabeth, Vaddadi, Gautam, Sari, Carolina Ika, Esler, Murray, Lambert, Gavin, Sanders, Prashanthan, Nalivaiko, Eugene
Publikováno v:
In Clinical Neurophysiology 2011 122(2):405-409